Brno
Svět se mění v závratném tempu. Stojíme před novými výzvami. Virtuální prostor čelí explozi informací a silných slov na téma „jak dnes dělat marketing“. Jedna věc je proto důležitější než kdy dřív – být vybíraví. Posláním festivalu je prodírat se informační džunglí a jít přímo ke zdroji. Hledat světové špičky, kterým se vyplatí naslouchat. Zvát je na jeden den na jedno místo.
Akce probíhá jednou za rok v Janáčkově divadle v Brně. Nabízí přednášky a školení od světových špiček marketingu a možnost networkingu.
V úterý 29. dubna proběhnou semináře zabývající se copywritingem, atribucí, daty, e-mailingem atd. – např. téma „Jak být viděn v médiích“ nebo „Jak dělat efektivní kampaně – heatmapy, emoční křivky a další triky“.
Ve středu 30. dubna promluví například Mark Ritson, Zoe Scaman nebo Jes Scholz.
Více k programu je dostupné na ZDE.
Foto a Zdroj: Marketing festival