On-line
Chcete mít jako vedoucí pracovník jistotu v tom, že na druhé lidi působíte dobře a efektivně? Chcete mít jistotu, že už to lépe nejde?
Umíte korigovat podřízené v jejich výkonech a kritizovat je tak, že jsou motivováni (a ne naštvaní)?
On-line webinář probere postupy, aby se vaši podřízení těšili na to, že je přijdete zkontrolovat. Probírán bude také vyčítací rozhovor, který opravdu pomůže pracovníkovi a kolektivu. Po školení dokážete zadat pracovníkovi práci tak, aby z toho měl radost a budete umět používat správný koučink v pravou chvíli.
Co se bude mimo jiné probírat:
- Jak vést lidi podle principu „Tvrdý k pravidlům, měkký k člověku“.
- Co dělá špičkový manažer každý den.
- Jak stanovovat pravidla a očekávání – očekávací rozhovor.
- Co když náš pracovník neudělá aktivity podle očekávání – vytýkací rozhovor.
- Motivační rozhovor – jak ho vést efektivně.
- Pravidelný hodnotící rozhovor.
- Síla drobné pochvaly, umění být konkrétní a přirozený.
- Proč je vztah nezbytným základem i pro nejlepší definované pravidla.
- Adaptační proces v úřadu, aneb co dělat s nováčkem první a další dny.
- Vedení lidí – cukr nebo bič, kdy, na koho a proč.
- V čem je osobní příklad vedoucího nejsilnější příklad vedení.
- Porada jako největší (ne) přítel dosahování skvělých výsledků týmu.
Školení je akreditováno MV: AK/I-36/2010
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte: vesela@catania.cz / 605 715 060
Objednávka ZDE.