Moderní, efektivní, hravá, a hlavně chytrá a inovativní. Jedním slovem SMART. Přesně taková by měla být do deseti let nabídka turismu na jihu Čech. Vyplývá to z nové Koncepce rozvoje cestovního ruchu Jihočeského kraje 2021–2030, jejíž definitivní podobu schválili na svém posledním zasedání jihočeští zastupitelé. Strategický materiál z dílny Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR), jehož příprava trvala téměř dva roky a odehrávala se v podmínkách koronavirové pandemie, by měl být součástí restartu celého odvětví v regionu.
Schválená koncepce obsahuje čtyři základní strategické cíle: Posílení konkurenceschopnosti značky jižní Čechy. Stabilizaci systému řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Konsolidaci hospodářského přínosu cestovního ruchu pro Jihočeský kraj a efektivní investice do infrastruktury cestovního ruchu a nových IT a smart trendů.
Zdroj: TZ Jihočeského kraje