Newsletter

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

* Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

AkceCestovní ruch

Karlovy Vary jako město zážitků

Karlovy Vary v minulých dnech získaly velmi prestižní Velkou cenu cestovního ruchu 2020/2021. Odbornou porotu soutěže, kterou už čtrnáct let vyhlašuje komunikační agentura COT group zaujala loňská marketingová kampaň města Karlovy Vary nazvaná Město zážitků.
„Myslím si, že se nám kampaň povedla a povedlo se celé Karlovarské kulturní léto. Žili jsme v obrovské nejistotě a pro Karlovy Vary byla začínající pandemie koronaviru opravdu velká rána. Jenže my jsme se nevzdali a hledali jsme cestu, jak udržet město při životě,“ říká primátorka Karlových Varů Andrea Pfeffer Feklová a připomíná, že vedení magistrátu společně s Infocentrem vsadilo na bohatý kulturní program určený jak lidem žijícím ve městě, tak turistům. „Myslím si, že jsme našli optimální novou cestu a vůbec nelituji padesáti milionů korun, které jsme jako město do této kampaně a celého Karlovarského kulturního léta investovali,“ dodává primátorka a tím, že na podobný projekt se mohou obyvatelé Karlových Varů a jejich návštěvníci těšit i letos.
Slova karlovarské primátorky o loňské složité situaci v cestovním ruchu potvrzuje i Eva Frindtová, jednatelka komunikační agentury COT group. Ta uvedla, že smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu. Novinkou 14. ročníku byla kategorie Restart v cestovním ruchu. „Uplynulý rok byl v oblasti turismu opravdu náročný, neboť tento obor byl fatálně postižen pandemií covid-19 a opatřeními k jejímu zmírnění. Proto jsme se v tomto ročníku soutěže rozhodli upozornit na projekty, které v roce 2020 přispěly – byť na omezenou dobu – k oživení cestovního ruchu, případně samy zažily příkladný restart,“ vysvětluje jednatelka komunikační agentury COT group.
Více informací zde.
Zdroj: Město Karlovy Vary

Nejčtenější kategorie
Chytré město
434
Energetika
491
IT
354
Dotace a Finance
1342
Odpady
246

Nezmeškejte žádné informace!

Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze