Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    AkceCestovní ruch

    Karlovy Vary jako město zážitků

    Karlovy Vary v minulých dnech získaly velmi prestižní Velkou cenu cestovního ruchu 2020/2021. Odbornou porotu soutěže, kterou už čtrnáct let vyhlašuje komunikační agentura COT group zaujala loňská marketingová kampaň města Karlovy Vary nazvaná Město zážitků.
    „Myslím si, že se nám kampaň povedla a povedlo se celé Karlovarské kulturní léto. Žili jsme v obrovské nejistotě a pro Karlovy Vary byla začínající pandemie koronaviru opravdu velká rána. Jenže my jsme se nevzdali a hledali jsme cestu, jak udržet město při životě,“ říká primátorka Karlových Varů Andrea Pfeffer Feklová a připomíná, že vedení magistrátu společně s Infocentrem vsadilo na bohatý kulturní program určený jak lidem žijícím ve městě, tak turistům. „Myslím si, že jsme našli optimální novou cestu a vůbec nelituji padesáti milionů korun, které jsme jako město do této kampaně a celého Karlovarského kulturního léta investovali,“ dodává primátorka a tím, že na podobný projekt se mohou obyvatelé Karlových Varů a jejich návštěvníci těšit i letos.
    Slova karlovarské primátorky o loňské složité situaci v cestovním ruchu potvrzuje i Eva Frindtová, jednatelka komunikační agentury COT group. Ta uvedla, že smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu. Novinkou 14. ročníku byla kategorie Restart v cestovním ruchu. „Uplynulý rok byl v oblasti turismu opravdu náročný, neboť tento obor byl fatálně postižen pandemií covid-19 a opatřeními k jejímu zmírnění. Proto jsme se v tomto ročníku soutěže rozhodli upozornit na projekty, které v roce 2020 přispěly – byť na omezenou dobu – k oživení cestovního ruchu, případně samy zažily příkladný restart,“ vysvětluje jednatelka komunikační agentury COT group.
    Více informací zde.
    Zdroj: Město Karlovy Vary

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    236
    Energetika
    300
    IT
    179
    Dotace a Finance
    830
    Odpady
    161

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze