Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Doprava a Infrastruktura

    Další část obchvatu Mělníka postaví Strabag, všechny nabídky byly pod odhadovanou cenou

    Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) začne během léta se stavbou, která se řeší více než deset let. Postaví druhou část obchvatu Mělníka. Soutěž vyhrála společnost Strabag, která nabídla postavit další etapu za 383,7 milionu korun.
    O výběru Strabagu informoval generální ředitel ŘSD Radek Mátl na Twitteru. „Stavba má vydána potřebná povolení a její zahájení se plánuje v létě,“ dodal Mátl. Do soutěže s odhadovanou cenou 441 milionů korun přišlo celkem 9 nabídek. Strabag nebyl nejlevnější, ale jeho nabídka je na prvním místě díky kombinaci ceny s délkou záruky a dobou výstavby.
    Obchvat Mělníka na silnicích I/9 a I/16 se řeší přes deset let, zatím ale vznikla jen jeho první etapa. Druhá etapa řeší odvedení části provozu ve směru z České Lípy do Prahy z ulic Řípská a Na Malém Spořilově na novou silnici vedoucí prakticky neobydlenou částí.
    Hlavní trasa druhé stavby začíná v Chloumecké ulici, kde navazuje na úsek stavby 4 (předpokládaný termín zahájení 2024), a končí napojením na stávající silnici I/9 ve směru na Českou Lípu. Vybudovány budou čtyři křižovatky, z toho tři okružní, čtyři protihlukové stěny v celkové délce 997 metrů a zejména nový most přes přeložku silnic I/9 a I/16 a přes železniční trať.
    Součástí jsou rovněž přeložky inženýrských sítí. „Nevyhneme se rovněž přípravě území demolicí a ustoupit stavbě budou muset zahradní domky, budovy areálu jatek či stávající protihlukové stěny. Na druhou stranu jsou však součástí stavby také rekultivace územní a vegetační úpravy,“ řekl loni Martin Buček z ŘSD. Pokud stavba začne na jaře, otevírat se má v roce 2023.
    Zdroj: Středočeský kraj

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    367
    Energetika
    367
    IT
    241
    Dotace a Finance
    1081
    Odpady
    197

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze