Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Doprava a Infrastruktura

    Zlín bude mít čtyři nové bateriové trolejbusy

    Dopravní společnost Zlín – Otrokovice pořídí do svého vozového parku čtyři nové bateriové trolejbusy SOR TNS 12. S jejich pravidelným nasazováním se počítá především v Otrokovicích na trase nynější autobusové linky č. 55, jejíž část se nyní vybavuje novým trolejovým vedením.

    Předmětem dodávky budou 4 dvanáctimetrové nízkopodlažní trolejbusy s karoserií SOR a elektrickou výzbrojí od firmy Cegelec. Jde o třídveřové vozy, plně klimatizované, s přední kamerou i s kamerami u dveří, budou mít 33 míst k sezení. Do výbavy budou patřit rovněž dveřové sčítací rámy, což je technologie, která automaticky registruje počty nastupujících a vystupujících cestujících a shromažďuje bez lidského zásahu důležitá data, jež lze použít například při plánování počtu spojů a tvorbě jízdních řádů.

    „Je to pro nás po Praze druhá významná samostatná zakázka na dodávku trolejbusů. Věříme, že budete spokojeni,“ řekl ve Zlíně obchodní ředitel SORu Filip Murgaš.

    Podstatné je, že jde o tzv. parciální neboli bateriové trolejbusy, které jsou vybaveny trakčními bateriemi pro jízdu až 15 kilometrů mimo trolejové vedení. To je klíčová podmínka pro vozidla plánovaná v Otrokovicích, kde budou trolejbusy jezdit část linky 55 pod trolejovým vedením a část – od nadjezdu po Štěrkoviště – v nezatrolejovaném úseku při odebírání energie z baterií.

     „Celý projekt získal podporu z fondů EU v rámci Integrovaného regionálního operačního programu a jeho Integrovaného plánu rozvoje území Zlín. Dotace dosahuje 85 procent uznatelných nákladů,“ uvedl Jaromír Schneider, který má v DSZO přípravu dotačních projektů na starosti.

    Podle uzavřené smlouvy je výrobce povinen dodat všechny čtyři nové trolejbusy v termínu do 12 měsíců od podpisu smlouvy.

    Zdroj: Město Zlín

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    365
    Energetika
    363
    IT
    239
    Dotace a Finance
    1077
    Odpady
    194

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze