Newsletter

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

* Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

AkceDoprava a InfrastrukturaDotace a Finance

Národní ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje předány

Dne 2. listopadu 2022 byly na Krajském úřadě Moravskoslezského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 21. ročníku ceny „Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje“. Národní cenu zde v 7 kategoriích (Výroba a prodej potravin a nápojů, Výroba a prodej obuvi, oděvů a textilií, Služby osobní péče, Autodoprava a související služby, Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch, Sportovní činnost, hobby a volný čas a Vzdělávání, sociální péče a zdravotnické služby) získalo celkem 19 podnikatelů, jejichž jmenovitý přehled je uveden v příloze této tiskové zprávy. Velká většina z nich se přitom řadí do kategorie drobných živnostníků nebo malých a rodinných firem a více než 63 % z nich zaměstnává méně než 10 lidí.

Udělení cen proběhlo pod záštitou hejtmana Moravskoslezského kraje prof. Ing. Ivo Vondráka, CSc. a s podporou Moravskoslezského kraje. Ceny předával 1. náměstek hejtmana Ing. Jakub Unucka, Ph.D., MBA.

„Zákazníkům může toto ocenění zaručit, že budou s nákupem nebo službou spokojení. Pro jeho držitele je pak známkou, že svůj byznys dělá dobře a poctivě. Doufám, že povzbudí v této těžké době nejen ty oceněné, ale i ostatní podnikatele v Moravskoslezském kraji,“ řekl 1. náměstek hejtmana Jakub Unucka.

„Jsme rádi, že v tomto nelehkém období můžeme veřejnost upozornit na podnikatele v Moravskoslezském kraji, které vysoké očekávání spotřebitelů naplňují, a že nás Moravskoslezský kraj i letos v tomto úsilí podpořil. A věřím také, že si k dnes oceněným firmám najdou cestu další spokojení zákazníci z celé ČR,“ uvedl za SČS během slavnostního vyhlášení koordinátor celé akce Viktor Vodička.

Cenu Spokojeného zákazníka uděluje SČS na základě skutečnosti, že subjekt, který toto ocenění získal, poskytuje své produkty a služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to nejen s přihlédnutím k jejich bezpečnosti a kvalitě, ale i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím nárokům samotných spotřebitelů.

Do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů jsou přitom zapojeni nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů i dalších nevládních organizací. Návrhy na přiznání ceny jsou přitom vždy podrobeny přezkoumání v hodnotící komisi, která byla v Moravskoslezském kraji ustavena již v roce 2001 a jejímž předsedou je pan Ing. Tomáš Gebauer, vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad.

Od prvního vyhlášení ceny Spokojeného zákazníka bylo takto do dnešního dne jen v Moravskoslezském kraji uděleno již celkem 267 ocenění.

Bližší informace o udělování a metodice ceny, stejně jako o krajích a kategoriích, v nichž je vyhlašována, jsou k dispozici na stránkách Sdružení českých spotřebitelů zde anebo na rozcestníku www.konzument-ocenuje.cz.

Foto a zdroj: Moravskoslezský kraj

Nejčtenější kategorie
Chytré město
447
Energetika
515
IT
381
Dotace a Finance
1388
Odpady
251

Nezmeškejte žádné informace!

Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze