Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Dotace a Finance

    Rožnov pod Radhoštěm: Projekt stát se kontaktním úřadem

    Nový projekt začíná město realizovat od 1. března a poběží až do 28. února 2023. Během dvouletého trvání bude usilováno o uskutečnění několika klíčových aktivit.
    „První částí projektu je zvýšení kvality řízení města metodou Místní agendy 21. Zde bude usilovat o postup z kategorie C*** do kategorie B, čímž se zařídíme mezi desítku nejlepších měst v ČR. Druhou klíčovou aktivitou automatizace a robotizace úřadu?“ sdělila tisková mluvčí radnice Petra Graclíková.
    „Může to znít pro úřad jako sci-fi, ale i pro nás je zde prostor pro snížení podílu lidské práce. Prvním krokem je například samoobslužný platební automat, který bude sloužit pro úhradu správních poplatků. Odpadne tak při platbě nutnost návštěvy přepážky pokladny úřadu. Třetí klíčovou aktivitou je Přívětivý úřad – nástroj komunikace s veřejností. Pod touto aktivitou se skrývá například modernizace webových stránek města, aby lépe občana vedly životní situací. Dále pak zlepšení prostředí GIS (mapového portálu) a v neposlední řadě pořízení elektronické úřední desky, která bude napojená na elektronickou spisovou službu,“ popsala Lucie Černá, koordinátorka projektu z Odboru strategického rozvoje a projektů.
    Projekt je spolufinancován z prostředků Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu v celkové výši 95 % a je realizován v rámci Operačního programu Zaměstnanost. Celkové způsobilé náklady na projekt jsou ve výši 6 665 222,50 korun.
    „Před pěti lety jsme si udělali plán, jak zlepšovat chod úřadu. První kroky byly pro občana hůře viditelné a hmatatelné. Nyní už fungují například objednávkový systém pro rezervaci schůzky na konkrétní čas na úřadě nebo interaktivní průvodce životními situacemi, kde občan najde vše na jednom místě. Krok za krokem přinášíme zlepšení. Jsem rád, že na tato zlepšení čerpáme dotace. Ušetříme tak městské kase a zároveň můžeme město a úřad dále modernizovat,“ dodal místostarosta Jan Kučera.
    Další informace ZDE

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    237
    Energetika
    301
    IT
    180
    Dotace a Finance
    837
    Odpady
    162

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze