Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Dotace a Finance

    Startuje příjem žádostí v Nové zelené úsporám

    Od středy 13. října začíná příjem žádostí v další etapě programu Nová zelená úsporám. Program má zajištěny dostatečné finanční prostředky minimálně do roku 2025 s dalším výhledem až do roku 2030, žádosti bude možné podávat kdykoliv v celém tomto období. Majitelé rodinných a bytových domů se tak nemusí obávat, že svoji žádost nestihnou podat včas. Rozhodně se nebude opakovat situace z některých výzev kotlíkových dotací, kdy byl příjem žádostí uzavřen za několik málo minut či dokonce sekund.

    Nově bude příjem žádostí i dokládání všech podkladů probíhat elektronicky prostřednictvím internetu. Abychom mohli ověřit vaši totožnost, budete potřebovat některý z elektronických identifikačních prostředků, například:

    • NIA ID – jde o identifikační prostředek založený na uživatelském jménu a heslu s následným ověřením pomocí SMS kódu. Pro zřízení NIA ID nejprve zaregistrujete svůj profil na www.eidentita.cz/ProfileRegistration a poté provedete jeho aktivaci buď pomocí datové schránky nebo na jakékoliv pobočce CzechPOINT. Ihned po aktivaci můžete použít zvolené jméno a heslo pro přihlášení do systému.
    • Aplikaci Mobilní klíč eGovernmentu – aplikaci pro Váš chytrý telefon je k dispozici pro telefony se systémem Android a iOS (Apple). Po instalaci aplikace vás průvodce provede aktivací, kterou je možné provést buď přihlášením do vaší datové schránky nebo osobně na kterémkoliv pracovišti CzechPOINT. Po aktivaci je možné použít přihlášení například pomocí otisku prstu, PIN nebo vámi zvoleného hesla.
    • Občanský průkaz s aktivovaným kontaktním čipem – máte-li k dispozici elektronický občanský průkaz, příslušnou čtečku čipových karet, můžete se přihlásit stejným způsobem, jako například do vaší datové schránky.
    • Bankovní identitu u vybraných bank – využití tohoto způsobu ověření je momentálně v řešení. Služba je podporována ze strany Air Bank, Československé obchodní banky, České spořitelny, Komerční banky, MONETA Money bank a Raiffeisenbank. Do konce roku 2021 by měla být služba dostupná i pro Equa bank, Fio banku, mBank a Unicredit Bank. Bude-li tento prostředek umožněn, přihlásíte se do systému pro podání žádosti obdobně jako do internetového bankovnictví.

    Podrobné informace zde.

    Zdroj: Státní fond životního prostředí

    Štítky
    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    412
    Energetika
    442
    IT
    308
    Dotace a Finance
    1261
    Odpady
    229

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze

    Další článek
    Podpora vydávání knih
    Image