Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    EnergetikaKomunikace s občany

    Díky webu Bezproudí zjistí zákazníci EG.D informace o poruchách i odstávkách

    Extrémní klimatické změny, které s sebou často přináší zimní měsíce, mohou způsobit poruchy v distribuční síti a přinést problémy s dodávkami elektrické energie. Nejen v těchto situacích pomůže odběratelům online formulář Bezproudí. Zákazníci na distribučním území společnosti EG.D, člena skupiny E.ON, ho naleznou na webových stránkách www.egd.cz/formular-bezproudi. A díky němu rychle zjistí, proč zrovna u nich elektřina nejde. Bez volání na Nonstop linku EG.D. Novou funkci se lidé rychle naučili používat. Měsíčně se jedná o více než dva tisíce unikátních uživatelů, kteří ji využijí.

    Do jednoduchého formuláře zadají zákazníci EAN kód svého odběrného místa, který najdou na faktuře nebo jim stačí jen název ulice či obce a okamžitě zjistí aktuální stav dodávek elektrické energie.

    „Zákazníci na webu ihned zjistí, jestli se jedná o plánovanou odstávku, poruchu nebo kratší výpadek elektřiny a kdy dodávku pravděpodobně obnovíme. Plánované odstávky pak mohou sledovat až na tři měsíce dopředu. U poruch zase zjistí aktuální stav prací na obnově dodávky elektřiny. Při výpadcích najdou na stránce i to, kolik procent dané obce je aktuálně bez proudu. To se může hodit pro zjištění, že o výpadku elektřiny už jako distributor víme a uživatel tak nemusí volat na Nonstop linku. Sám si zkontroluje, že se nachází v zasažené oblasti a do Bezproudí mu v reálném čase doplňujeme další informace, jakmile se poruchu podaří zaevidovat a lokalizovat,“ vysvětluje Radka Nothart, business analytička společnosti EG.D. U odstávek i poruch se lidé také dozvědí informaci, v kolik hodin distributor předpokládá, že dodávku obnoví.

    Energetici spustili funkci Bezproudí na svých webových stránkách letos v červnu. Od té doby do poloviny listopadu ji zákazníci využili ve více než 20 500 případech. Měsíčně si ji pak průměrně zobrazí přes dva tisíce unikátních návštěvníků. Bezproudí je dostupné i v podobě odkazu na responzivní web v rámci mobilní aplikace Distribuce, která je k dispozici pro operační systémy Apple iOS i Android a lze ji stáhnout z App Store nebo Google Play. Uživatelé ji poznají podle modré ikony EG.D.

    „Díky Bezproudí mají odběratelé vždy aktuální informace a mohou se ujistit, že o poruše víme a pracujeme na opravě. K formuláři se dostanou snadno na jeden klik, když na hlavní stránce webu www.egd.cz otevřou v hlavičce stránky záložku Nejde vám elektřina,“ uzavírá Radka Nothart.

    Foto: Jižní Čechy Teď
    Zdroj: E-ON 

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    237
    Energetika
    301
    IT
    180
    Dotace a Finance
    837
    Odpady
    162

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze