Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Nezařazené

    Jižní Čechy jsou opět na špici zájmu turistů

    Jižní Čechy jsou znovu na špici zájmu turistů. Naznačuje to průměrná obsazenost pokojů jihočeských ubytovacích zařízení na celé týdny. Ta v červenci dosáhla 72,11 procenta a byla nejvyšší v ČR. Za Jihočeským krajem se podle aktuální analýzy, kterou pro agenturu CzechTourism zpracovala společnost Data Rhymes, se umístily kraje Jihomoravský a Olomoucký. Nejnižší míru obsazenosti pokojů zaznamenala Praha.
    „Ačkoli z těchto dat nelze predikovat, zda znamenají začátek restartu domácího cestovního ruchu, pro Jihočechy jsou nepochybně dobrou zprávou. Potvrzují nejen sílu značky Jižní Čechy, ale také dobré jméno, oblibu a důvěryhodnost našeho regionu mezi návštěvníky. To je velmi významné pro budoucnost. Současně ovšem musí kraj v efektivní a koncepční podpoře cestovního ruchu dál pokračovat,“ uvedl hejtman Jihočeského kraje Martin Kuba.
    Za pravdu mu dávají i čerstvě zveřejněné údaje Českého statistického úřadu (ČSÚ) hodnotící počet hostů v hromadných ubytovacích zařízeních v druhém čtvrtletí letošního roku. Podle nich navštívilo od začátku dubna do konce června jihočeský region celkem 149 884 hostů, z toho 138 497 domácích a 11 387 zahraničních, což představuje meziroční nárůst o 24,2 procenta. Z celorepublikového pohledu se jižní Čechy zařadily v této bilanci na třetí místo za Prahu a Jihomoravský kraj. Ve srovnání s druhým čtvrtletím 2019, dobou před covidem, je ovšem dosažená návštěvnost zhruba třetinová. Dramaticky rozevřené nůžky mezi počtem tuzemských a zahraničních hostů manažeři JCCR očekávali, a proto byla jejich pozornost zaměřena především na domácí klientelu. Tím se alespoň podařilo minimalizovat celkové ztráty cestovního ruchu v regionu.
    Zdroj: Jihočeský kraj

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    237
    Energetika
    301
    IT
    180
    Dotace a Finance
    837
    Odpady
    162

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze