Pardubický kraj a propagace turismu

Publikováno: 7. 9. 2020Cca 1.1 min četbyKategorie: Kraje, Pardubický kraj
SDÍLET

Hlavní marketingová kampaň letošního léta je zacílena na domácího turistu. Pardubický kraj ale nezapomněl na Slovensko, neboť už mnoho let jsou naši sousedé nejpočetnější skupinou zahraničních návštěvníků kraje. Již od začátku června probíhá kampaň v slovenských tištěných i online médiích. Pardubický kraj je propagován prostřednictvím témat, která slovenské turisty dlouhodobě oslovují – hrady, zámky, historická města a koně. Čtenáři specializované přílohy deníku SME Leto v Čechách a na Moravě se mohou inspirovat čtyřstránkovým článkem s tipy, jak strávit léto na východě Čech. Ve spolupráci se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v Bratislavě do kraje přijelo šest slovenských novinářů z několika médií, aby se na poznávací cestě krajem seznámili s turistickými zajímavostmi a mohli o nich předat aktuální informace prostřednictvím svých tištěných i online médií, ale i TV.

PRO MĚSTA A OBCE

A získejte každý měsíc přehled praktických a inspirativních informací ze světa veřejné správy.

Související příspěvky
Related Posts
Nejčtenější