Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Školství

    Krajské veletrhy vzdělávání odstartovaly v Hodoníně

    Dvoudenním veletrhem vzdělávání v Hodoníně (5. a 6. října 2022) začala série akcí podporovaných Jihomoravským krajem, které mají pomoci žákům základních škol vybrat další směřování. Budou se konat i v dalších okresech.

    Hodonínský veletrh vzdělávání má dlouhou historii a letos se konal již po 26. Během dvoudenního programu jej navštívilo 1626 žáků a 367 rodičů, kteří si mohli projít stánky 54 vystavujících škol. „Máme radost, že se každým rokem zvyšuje počet návštěvníků a získáváme zpětnou vazbu od škol, že noví studenti jejich škol učinili výběr právě na základě osobních rozhovorů na okresních veletrzích,” komentuje Leona Sapíková, ředitelka VIM – Vzdělávacího institutu pro Moravu, který událost organizuje.

    Tento měsíc se veletrhy uskuteční ještě 19. a 20. října v Břeclavi a nově také v Blansku, kam mohou zájemci dorazit v pátek 14. října. „Veletrhy vzdělávání v regionu jsou pro mne vždy úžasnou příležitostí potkat na jednom místě spoustu ředitelů, učitelů a studentů a nabrat postřehy z dění na školách a v různých částech našeho kraje. Nabíjí mne to energií a věřím, že si je v Hodoníně užili i budoucí studenti a dobře si vybrali,” řekl Jiří Nantl – náměstek hejtmana JMK pro oblast vzdělávání a strategii chytrého regionu.

    Změna přichází v Brně, kde již nebude tradiční festival vzdělávání, ale nahradí jej digitální forma prezentace škol. Jihomoravský kraj skrze zřizovanou organizaci VIM plánuje od ledna spustit marketingovou kampaň, která má za cíl představit druhy škol v regionech, a to i v angličtině s ohledem na zájem cizojazyčných žáků o studium v České republice.

    Foto: Maminka.cz
    Zdroj: Jihomoravský kraj 

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    381
    Energetika
    400
    IT
    273
    Dotace a Finance
    1184
    Odpady
    210

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze