Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Chytré městoIT

    Jihočeský kraj rozšiřuje své online služby

    Potřebujete vyřídit dotaci, požádat o české občanství nebo získat výpis z živnostenského rejstříku?  Chcete vyřídit uznání zahraničního vzdělávání, úředně ověřit dokument či třeba přihlásit papouška do  seznamu CITES? Nebo máte nějaký jiný problém, se kterým vám může Krajský úřad Jihočeského kraje  jakkoli pomoci? Jsme tu pro vás. Samozřejmě bez čekání. Stačí se na úřad objednat předem přes  internet. Jihočeský kraj totiž chce svým obyvatelům nabídnout nejen možnost rezervace termínu online,  ale u některých služeb i vyřízení záležitosti prostřednictvím aplikace MS Teams. Systém začal fungovat  21. června.

    Chceme lidem umožnit objednat se na konkrétní čas a třeba zvolit i konkrétního úředníka, se kterým už  třeba v minulosti jednali a on je tak s jejich případem obeznámen,“ nastínil ředitel Krajského úřadu  Jihočeského kraje Lukáš Glaser a upřesnil, že systém umožňuje automatické vložení objednaného  termínu do žadatelova kalendáře. Rezervace termínu proběhne zároveň i v kalendáři zvoleného úředníka  a ten je tak připraven být v uvedený čas občanovi plně k dispozici. Každý objednaný klient si proto může  být jistý, že na něj má zvolený úředník vyhrazeno dostatek času, což využijí zejména ti, kteří nebydlí  v krajském městě nebo jeho blízkém okolí. „Součástí systému je také možnost krátce popsat důvod a  téma, se kterým klient na úřad přichází, aby mohli úředníci odhadnout dobu, po kterou bude vyřizování  žádostí probíhat,“ dodal Glaser s tím, že nový systém umožňuje u některých služeb, aby si žadatelé vyřídili své záležitosti na úřadě i online, prostřednictvím aplikace MS Teams. Toto řešení vytvořil krajský  úřad vlastními silami v rámci stávajících licencí Microsoft Office 365.

    Možnost elektronického objednání, případně vyřízení žádosti online, je dalším krokem v nastoleném  trendu moderního a vstřícného úřadu. Ve stejnou dobu dojde také ke spuštění elektronického dotazníku  spokojenosti s činností krajského úřadu, který bude dostupný jak na internetových stránkách kraje, tak  prostřednictvím QR kódů na několika místech ve všech budovách krajského úřadu,“ uvedl hejtman  Jihočeského kraje Martin Kuba s tímže data z dotazníků budou pravidelně vyhodnocována s cílem  poskytovat veřejnosti nejlepší možné služby.

    Krajský úřad Jihočeského kraje, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice,  telefon: 386 720 548, identifikátor DS: kdib3rr, e-mail: brozkova@kraj-jihocesky.czwww.kraj-jihocesky.cz

    Foto: Public Domain Pictures
    Zdroj: Jihočeský kraj

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    381
    Energetika
    400
    IT
    273
    Dotace a Finance
    1184
    Odpady
    210

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze