Newslettery

Dostávejte to nejzajímavější ze světa veřejné správy i v našich newsletterech.

    PromoNews

    Výběr toho nejzajímavějšího za posledních 14 dní do vaší emailové schránky.

    2x měsíčně

    PromoDay

    Přehled nejnovějších článků. Každý pracovní den do vaší schránky.

    5x týdně

    Představujeme vám

    Výběr z těch nejzajímavějších rozhovorů s představiteli veřejné správy.

    1x měsíčně

    Akce

    Přehled nadcházejících konferencí, soutěží, školení na následující měsíc.

    1x měsíčně

    Kliknutím na „Odebírat“ souhlasíte s našimi zásadami o Ochraně osobních údajů a zasíláním pravidelných newsletterů. Odhlásit se můžete kdykoliv.

    Cestovní ruch

    Na Táborsku pomáhá s cestovním ruchem pivní stezka 

    Už druhou sezónu bude letos na Táborsku fungovat Pivní stezka Toulavy, která propojuje nejjižnější kout Toulavy (Bechyňsko a Soběslavsko) se středočeskou Sedlcí – Prčicí. Do projektu se zapojilo už 9 minipivovarů v regionu „od Tábora až k nám…“ a každý, kdo ochutná alespoň 7 různých piv, získá originální půllitr.

    Součástí pivní stezky jsou pivovary Keras Bechyně, Transformátor Hlavatce, Obora, Chotoviny, Pod Besedou Tábor, Brandlínská Kuna, Vítek z Prčice a od letošního roku ještě Rašelina Soběslav a Garage Tábor,“ přibližuje Jan Sochor z turistické oblasti Toulava. Jak dodává, kromě těchto pivovarů jsou do projektu zapojeny i restaurace, které regionální piva čepují.

    „Aby turista mohl získat zaslouženou odměnu v podobě půllitru, musí si v pivovaru nebo na infocentru vyzvednout brožuru Gastrozážitky a pivní stezka v Toulavě,“ doplňuje Jan Sochor. „Kromě tipů na dobré jídlo zde najde i mapu minipivovarů a restaurací. Za vypité pivo získá samolepku. Sedm různých samolepek – od piv různých značek – mu stačí, aby na kterémkoli místě získal svůj půllitr. V loňském roce, kdy se konal první ročník, jsme rozdali 150 půllitrů.“

    Více informací najdete na stránkách  www.toulava.cz/pivnistezka.

    Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) je organizace zřízená Jihočeským krajem k výkonu funkce destinačního managementu pro region jižní Čechy. Hlavním cílem je realizace projektů zaměřených na rozvoj turistické nabídky a prezentace regionu jako turisticky atraktivní destinace v tuzemsku i zahraničí. Tvoří produktové linie a zajišťuje vydávání tištěných propagačních materiálů. JCCR je provozovatelem Informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje na www.jiznicechy.cz. JCCR koordinuje činnost turistických oblastí na území Jihočeského kraje, spolupracuje s městy a obcemi, infocentry a subjekty cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru. Úzce spolupracuje s agenturou CzechTourism, včetně jejích zahraničních zastoupení, komunikuje a spolupracuje se zahraničními partnery při tvorbě a realizaci přeshraničních projektů.

    Zdroj a foto:  Jihočeský kraj

    Nejčtenější kategorie
    Chytré město
    412
    Energetika
    442
    IT
    308
    Dotace a Finance
    1261
    Odpady
    229

    Nezmeškejte žádné informace!

    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze